Лабораторна робота №1

Тема. Пошук інформації в мережі Інтернет та електронних бібліотеках. Агрегування контенту.
Мета. Інформаційний пошук матеріалів та створення джерельної бази з проблематики магістерського дослідження.
Завдання:
1. Здійснити інформаційний пошук матеріалів з проблематики магістерського дослідження в електронних бібліотеках, базах журнальних статей, авторефератів та засобами Google Академія (scholar.google.com.ua) створити бібліотеку (не менше 10 джерел).
2. Створити книжкову полицю з проблематики магістерського дослідження засобами Google Books (books.google.com.ua ) (не менше 5 джерел).
3. Дослідити можливості сервісу Evernote.com Diigo.com. Створити власну колекцію нотаток та візуальних посилань з проблематики магістерського дослідження (не менше 10 елементів).
4. Створити онлайн-дошки для агрегування та управління статтями, блогами, підкастами, інтерактивними матеріалами з використанням сервісів:
netvibes.com, symbaloo.com, paper.li, scoop.it, rebelmouse.com (не менше 3 ресурсів).
5. Підсумок виконання завдань висвітлити у персональному блозі.


Привіт. Сьогодні я буду висвітлювати  такі результати на персональному блозі. Перше завдання -  це здійснити пошук  матеріалів з проблематики магістерського дослідження в електронних бібліотеках, базах журнальних статей, авторефератів та засобами Google Академія.






Друге завдання потрібно створити книжкову полицю з проблематики магістерського дослідження засобами Google Books (books.google.com.ua )(не менше 5 джерел).

Третє завдання потрібно дослідити можливості сервісу Evernote.com Diigo.com. Створити власну колекцію нотаток та візуальних посилань з проблематики магістерського дослідження (не менше 10 елементів).
Evernote — онлайн-сервіс та ряд додатків для різних платформ, призначених для збереження, синхронізації та пошуку приміток, в тому числі текстових записів, веб-сторінок, списку задач, фотографій, малюнків, електроної пошти та ін.
Evernote дає змогу запам'ятовувати будь-яку інформацію — незначну чи дуже важливу — на комп'ютері, телефоні, планшеті чи через веб-браузер.


Diigo - онлайн-сервіс і набір програмного забезпечення для створення і зберігання заміток і інтернет - посилання.
My Library (Бібліотека сервісу) в Diigo дозволяє зберігати посилання (в цьому випадку посилання кешується, у разі зміни або видалення сторінки зберігається її копія), можливість сортувати їх в теки, робити до нього анотацію (з рівнем доступу "для себе" або "для усіх") і відмічати тегами, задавати рівень доступу до закладки (публічний або "тільки для себе"), створювати і зберігати замітки, відмічати окремі замітки знаком "Не прочитано", можливість пошуку по архіву посилань і заміток, експорту і імпорту заміток. Підтримуються  блогерських платформ: Blogger, LiveJournal, WordPress, Typepad, Movable Type, MSN і Drupal (є можливість автоматичного щоденного постингу посилань за день у блог через додавання публічних закладок в сервіс).
Існує підтримка соціальних груп (My Network). Співтовариства обмінюються закладками, замітками і зображеннями, що забезпечує персоніфіковані рекомендації посилань і заміток, грунтовані на особистих інтересах.
Проте існують недоліки в чому вони полягають: перевантаженість функціями, які іноді дублюють один одного Відсутність угрупування тегів, відсутній україномовного інтерфейсу.

Четверте завдання потрібно: створити онлайн-дошки для агрегування та управління статтями, блогами, підкастами, інтерактивними матеріалами з використанням сервісів: netvibes.com, symbaloo.com, paper.li, scoop.it, rebelmouse.com (не менше 3 ресурсів).


Для того щоб створити онлайн-дошки для агрегування та управління статтями, блогами, підкастами, інтерактивними матеріалами з тематики Української Народної Республіки я використав такі ресурси як netvibes.com, та symbaloo.com.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Розробка уроку Тема: Річ Посполита: шляхетська демократія. Економічний занепад та політична криза в Речі Посполітій (друга половина XVI - XVIIIc т.)

Розробка уроку Тема: Національно-визвольна війна в Нідерландах. Утрехтська унія. Вільгельм І Оранській.